Osmaniyede Vatandaşlar Başkan Çenet’e Teşekkür İçin Koç Getirdi
Osmaniye Zorkun Yaylası’nda tamamlanan yol düzenlenen törenle hizmete açıldı. Çalışmalardan memnun kalan vatandaşlar, Belediye Başkanı İbrahim Çenet’e teşekkür amacıyla koç kesmek istedi.
Haber Merkezi
Editör
20.06.2026 15:54
Yayınlanma
21.06.2026 23:43
Güncelleme

OSMANİYE - Osmaniye'nin gözde turizm merkezlerinden Zorkun Yaylası'nda tamamlanan yol, düzenlenen törenle hizmete açıldı. Osmaniye Belediyesi tarafından hayata geçirilen yol çalışmasının açılışında ilginç anlar yaşandı.
Açılış törenine katılan vatandaşlar, Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet'in Zorkun Yaylası'nda gerçekleştirdiği hizmetlerden duydukları memnuniyeti göstermek amacıyla yanlarında getirdikleri koçu kesmek istedi.
Vatandaşların bu talebi karşısında Başkan Çenet, "Kurbandan yeni çıktık" diyerek koçun kesilmesine izin vermedi. Bunun üzerine koç kesilmezken, törene katılanlar arasında gülümseten anlar yaşandı.
Zorkun Yaylası'nda tamamlanan yeni yolun özellikle yaz aylarında bölgeye gelen vatandaşların ulaşımını daha konforlu hale getirmesi bekleniyor. Osmaniye Belediyesi'nin yaylada sürdürdüğü çalışmaların vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandığı görüldü.
Açılış töreni, yapılan duaların ardından tamamlanan yolun hizmete alınmasıyla sona erdi.





