Kategoriler

Osmaniye’de Öğrencilere “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” Eğitimi Verildi

Osmaniye İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Mithatpaşa Ortaokulu öğrencilerine yönelik “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” eğitimi düzenlendi. Eğitimde sağlıklı yaşam alışkanlıkları ve sağlığın korunması konuları ele alındı.

HM

Haber Merkezi

Editör

20.06.2026 16:25

Yayınlanma

21.06.2026 22:23

Güncelleme

Osmaniye’de Öğrencilere “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” Eğitimi Verildi

OSMANİYE - Osmaniye İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yürütülen sağlık eğitimleri kapsamında, Merkez Toplum Sağlığı Merkezi ve Sağlıklı Hayat Merkezi personellerinden Çocuk Gelişimci Yasemin Altun tarafından Mithatpaşa Ortaokulu öğrencilerine yönelik “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” eğitimi gerçekleştirildi.

Eğitimde öğrencilere sağlıklı yaşam alışkanlıklarının kazandırılması, fiziksel ve ruhsal gelişimin desteklenmesi ile sağlığın korunmasına yönelik önemli bilgiler aktarıldı. Çocukların erken yaşlarda sağlıklı yaşam bilinci kazanmasının önemine dikkat çekilen programda, günlük yaşamda uygulanabilecek sağlıklı davranışlar hakkında bilgilendirmelerde bulunuldu.

Osmaniye İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, çocukların ve gençlerin sağlık konusunda bilinçlendirilmesine yönelik eğitim faaliyetlerinin devam edeceğini belirtti.

Gerçekleştirilen eğitimle öğrencilerin sağlıklı yaşam konusunda farkındalıklarının artırılması ve gelecekte daha sağlıklı bireyler olarak yetişmelerine katkı sağlanması hedefleniyor.