Osmaniye’de 44 Yıllık Eğitim Çınarına Duygu Dolu Veda
Osmaniye’de 44 yıl boyunca binlerce öğrencinin hayatına dokunan sınıf öğretmeni Yusuf Bikir, görev yaptığı okulda düzenlenen anlamlı törenle emekliliğe uğurlandı.
Haber Merkezi
Editör
20.06.2026 18:03
Yayınlanma
21.06.2026 22:03
Güncelleme

OSMANİYE - Osmaniye Fakıuşağı Mahallesi’nde bulunan Dede Korkut İlkokulu’nda gerçekleştirilen veda programında öğrenciler, öğretmenler ve okul idarecileri bir araya geldi. Koridorlarda sıralanan öğrenciler, ellerindeki çiçekler ve meşalelerle yıllarını eğitime adayan öğretmenlerini alkışlarla karşıladı.
Duygusal anların yaşandığı programda öğrenciler, Yusuf Bikir’e olan sevgilerini gösterirken, meslektaşları da eğitim camiasına yaptığı katkılar nedeniyle teşekkür etti. 44 yıllık meslek hayatı boyunca çok sayıda öğrencinin yetişmesine katkı sunan Bikir, zaman zaman duygulanarak öğrencileriyle vedalaştı.
Emeklilik programında konuşan Yusuf Bikir, eğitim hayatı boyunca unutamayacağı anılar biriktirdiğini belirterek, öğrencilerine ve çalışma arkadaşlarına teşekkür etti.
Osmaniye’de eğitim hayatına iz bırakan öğretmenlerden biri olan Yusuf Bikir, alkışlar ve çiçekler eşliğinde meslek hayatına veda etti.






