Kategoriler

Hasanbeyli’de Mahalle ve Köy Başkanları Toplantısı Gerçekleştirildi

Hasanbeyli Belediye Başkanı Şevket Yumrutepe, mahalle ve köy başkanlarıyla bir araya gelerek ilçede devam eden çalışmalar ve planlanan projeler hakkında değerlendirmelerde bulundu.

HM

Haber Merkezi

Editör

20.06.2026 17:34

Yayınlanma

21.06.2026 22:03

Güncelleme

Hasanbeyli’de Mahalle ve Köy Başkanları Toplantısı Gerçekleştirildi

OSMANİYE - Hasanbeyli Belediye Başkanı Şevket Yumrutepe, mahalle ve köy başkanlarıyla bir araya gelerek ilçede devam eden ve planlanan çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.

Toplantıya AK Parti Osmaniye İl Başkanı Mehmet Sadi Binboğa, Hasanbeyli İlçe Başkanı Mehmet Bulanık, il başkan yardımcıları, kadın ve gençlik kolları başkanları, belediye meclis üyeleri ile mahalle ve köy başkanları katıldı.

Gerçekleştirilen istişare toplantısında Hasanbeyli’de yürütülen belediye hizmetleri ele alınırken, mahalle ve köylerin ihtiyaçları hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. İlçenin gelişimi için hayata geçirilen projeler ile önümüzdeki dönemde planlanan çalışmalar da masaya yatırıldı.

Toplantı sonrası açıklamada bulunan Hasanbeyli Belediye Başkanı Şevket Yumrutepe, ortak akıl ve istişare kültürüyle ilçeye değer katacak hizmetleri hayata geçirmeye devam edeceklerini belirtti. Yumrutepe, toplantıya katılan teşkilat üyelerine, mahalle ve köy başkanlarına teşekkür etti.

Hasanbeyli’de vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi.


İlgili Haberler